A POS MEDIA CSOPORT

Célunk

Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek a termékeik értékesítében. Ennek eléréséhez arra törekszünk, hogy teljes körű megoldást nyújtsunk azon termékek és szolgáltatások körében, amelyek befolyásolják a vásárlói viselkedést.

 

A cég

A POS Media piacvezető Európában a retail média területén, szolgáltatások és eladáshelyi reklámeszközök széles körét nyújtjuk. Jelenleg hat közép-európai és további két nyugat-európai országban vannak irodáink.

2018-ban a POS Media 20. évfordulóját ünnepelte, és egy jelentős stratégiai partnerség létrejöttét az ázsiai retail média szektor vezetőjével, az Omni Marketing Global céggel. Az együttműködés lehetővé teszi, hogy a POS Media világszerte 24 országban működhessen.

Partnereink között tudhatjuk a következő kiskereskedelmi hálózatokat: Ahold, Carrefour, Metro, SPAR, Tesco, Lenta, Magnit, az együttműködések alapja a bevétel maximalizása, a költségcsökkentés, a fejlődő instore környezet és a vásárlói élmény. Többek között olyan nagy márkákat képviselünk mint az Unilever, P&G, Coca-Cola, Nestlé, Mondelez, Heineken és még sokan mások.

A POS MEDIA TÖRTÉNETE

A POS Media Europe, mint IMIGe Csehország, 1998-ban alakult azzal a céllal, hogy üzleti modelljével Európa szerte sikeressé váljon. Az eladáshelyi reklámmal a fókuszban, a cég gyorsan terjeszkedett Magyarországon, Szlovákiában és Lengyelországban. Prágai székhelyű cég már POS Media Europe néven irodát nyitott Hollandiában, Németországban, Ukrajnában és Oroszországban. 2018-ban a POS Media stratégiai partnerségre lépett az Omni Marketing Global céggel.

JELENLÉTÜNK