A POS MEDIA CSOPORT

Célunk

Célunk, hogy megtartsuk piacvezető szerepünket Európában a teljes körű Point of Sale és ambient média megoldások területén.

A cégcsoport

A POS Media 1998-ban alakult és mára Európa legnagyobb kiskereskedelmi média csoportjává vált, és piacvezetővé az instore ágazatban. A fő hangsúly a Point of Sale médián van, de emellett a POS Media ambient és field marketing (kóstoltatás, termékminta osztás) kampányokat is lebonyolít, valamint digitális megoldásokat es merchandising szolgáltatást is nyújt.

A POS Media kizárólagos partnere Európa vezető kiskereskedelmi láncainak, és együttműködik a fenti szektorok top hirdetőivel.

POS Media Europe jelenlegi képviselői: POS Media Csehország, POS Sevices Magyarország, POS Media Lengyelország, POS Media Szlovákia, POS Media Ukrajna a POS Media Oroszország.

A POS MEDIA története

A POS Media Europe, mint IMIGe Csehország, 1998-ban alakult, azzal a céllal, hogy maximálisan hasznosítsa a kiskereskedelemben rejlő lehetőségeket. Az eladáshelyi hirdetéseket előtérbe helyezve gyorsan bővült a cég, Magyarországon, Szlovákiában és Lengyelországban terjeszkedett. A prágai székhelyű cég POS Media Europe néven folytatva Ukrajnában és Oroszországban nyitott irodát.

AZ IDŐNAP

1998 – IMIGe Csehország alapítása
1999 – IMIGe Magyarország indulása
1999 – IMIGe Szlovákia indulása
2000 – IMIGe Lengyelország indulása
2006 – Létrejön az európai központ Prágában, Csehországban
2008 – A cég arculatváltása: IMIGe-ből POS Media
2008 – POS Media Ukrajna elindulása
2009 – POS Media Törökország elindulása
2010 – POS Media megvásárolja a Célcsoport Médiát Magyarországon
2011 – Vegyes vállat a német André Mediával, létre jön a POS Media Németország
2012 – POS Media Németország megnyitja első irodáját Münchenben
2012 – POS Media Magyarország új neve: POS Services
2013 – POS Media Oroszország indulása
2015 – POS Media megvásárolja az MTBC céget
2016 – A Tesco kizárólagos szerződést köt Csehországgal, Szlovákiával, Magyarországgal és Lengyelországgal