A POS MEDIA CSOPORT

Célunk

Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek a termékeik értékesítében. Ennek eléréséhez arra törekszünk, hogy teljes körű megoldást nyújtsunk azon termékek és szolgáltatások körében, amelyek befolyásolják a vásárlói viselkedést.

 

A cég

A POS Media piacvezető Európában a retail média területén, szolgáltatások és eladáshelyi reklámeszközök széles körét nyújtjuk. Jelenleg hat közép-európai és további két nyugat-európai országban vannak irodáink.

Partnereink között tudhatjuk a következő kiskereskedelmi hálózatokat: Ahold, Carrefour, Metro, Lenta vagy Magnit, Magyarországon pedig az Auchan, Tesco és Coop, továbbá 2016 óta mi vagyunk a SPAR Magyarország kizárólagos médiafelület értékesítői. Az együttműködések alapja a bevétel maximalizása, a költségcsökkentés, a fejlődő instore környezet és a vásárlói élmény. Többek között olyan nagy partnerek márkáit képviseljünk mint az Unilever, P&G, Coca-Cola, Nestlé, Mondelez, Heineken és még sokan mások.

A POS MEDIA története

A POS Media Europe, mint IMIGe Csehország, 1998-ban alakult azzal a céllal, hogy üzleti modelljével Európa szerte sikeressé váljon. Az eladáshelyi reklámmal a fókuszban, a cég gyorsan terjeszkedett – Magyarországon már azon év őszén, Szlovákiában és Lengyelországban pedig 2 éven belül megnyíltak irodáink. 2008-tól POS Media néven folytatta cégcsoportunk az életét, melyet rögtön az ukrán iroda megnyitásával ünnepelt meg, melyet 2013-as orosz és 2019-es román irodáink követtek.

Időközben 2014-ben felvásároltuk a cseh MTBC céget, mely POS Digital leányválalaltunkként folytatta attól kezdve a működésüket. A POS Digital eszközei és szolgáltatásai immár 4 országban vannak jelen több tucatnyi partner több száz üzletében, 2020 augusztusa óta már kishazánkban is. Év végén pedig legújabb, Influencer marketing üzletágunk is elindítottuk.

2020-ban a bővülés mellett, részben a pandémiának köszönhetően kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság is, melyet szem előtt tartva sikerült elnyernünk az EcoVadis Bronze Medalt. Ezen medál megszerzése azt jelenti, hogy fenntarthatóság szempontjából az eddig értékelt 160 országban, 200 különböző iparágban a 65,000+ vállalat felső 50%-ba tartozunk.

2021-ben a SPAR kizárólagosságunk mellé aláírtuk szerződésünk a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központtal is, aminek köszönhetően mi lettünk a kizárólagos ambient médiafelület értékesítői.

Jelenlétünk