Lila elegancia: Kinley Purple shop-in-shop

Lila elegancia: Kinley Purple shop-in-shop

Operatív csapatunk, illetve ügynökségünk, a Peaktime Agency közös sikere a különleges, barokk hatású shop-in-shop, amelyet a Kinley Purple számára készítettünk. Az installáció a maglódi Auchanban lepte meg a vásárlókat.

A 2024-es „Mixing” kampány új szerepbe helyezte a Kinley üdítőket: prémium koktélalapanyagként mutatkoztak be. Az üdítőital újrapozícionálását és a márka elegáns világát ötvöztük a Kinley Purple installációban, 2025 tavaszán.

A kisbolt méretű shop-in-shop koncepciójában az elegáns stílust organikus formákkal vegyítettük. Központi eleme egy 200x200 cm-es épített virágfal 3D hatású virágkompozíciókkal. A térben LED kijelzők egészítik ki a dekorációt, amelyeken animált buborékok, esőfüggöny és vízcseppekből kirajzolódó üzenetek fokozzák a márkatér atmoszféráját.

Az installáció gyártásában kiemelt szerepet kapott a fenntarthatóság is: a dekoráció elemei könnyen cserélhetők, tartós anyagokból készülnek, a digitális tartalom pedig egyszerűen frissíthető. Így a shop-in-shop hosszú távon is megújuló és aktuális marad.

Lila elegancia: Kinley Purple shop-in-shop

Európában vezető szerepet töltünk be az eladáshelyi marketing területén. Hatékony kampányokat készítünk terméke számára.

Kapcsolat