Sikeresen lezajlott a POS SERVICES WORKSHOP 2024 szakmai rendezvényünk

Sikeresen lezajlott a POS SERVICES WORKSHOP 2024 szakmai rendezvényünk

A workshop szakmai programja tele volt olyan inspiráló előadásokkal és esettanulmányokkal, amelyek segítettek még mélyebben megérteni a különböző generációk hatékony megszólítását. Kollégáink bemutatták új eladáshelyi eszközünket a GloMo-t, és átadták a résztvevőknek az inspiráló Lookbook 2024 kiadványt is.

A Peaktime Agency, a belső BTL ügynökségünk előadásából első kézből nyerhettünk betekintést a sikeres ValMar King kampány részleteibe.
Steigervald Krisztián generációkutató előadása mélyebb megértést nyújtott a generációs különbségekről, és annak hatásáról a vásárlási szokásokra.
A Tchibo esettanulmány során érdekes betekintést kaptunk abba, hogy szemkamerás kutatás alapján, milyen eladáshelyi eszközöket, milyen kommunikációs céllal tudunk hatékonyan alkalmazni.
Fördős Zé előadása után közelebb kerültünk a sikeres influencer kampány receptjéhez.
A Consumer Panel Hungary prezentációja során átfogó képet kaptunk az aktuális fogyasztói magatartásról.
A nap lezárásaként újszerű AR és VR megoldásokról hallottunk a "Láthatóvá tenni a láthatatlant" című prezentáció során.

A napot laza beszélgetésekkel és kávézással zártuk, ahol további tapasztalatokat cserélhettünk, és ötleteket oszthattunk meg egymással.

 

Sikeresen lezajlott a POS SERVICES WORKSHOP 2024 szakmai rendezvényünk

Európában vezető szerepet töltünk be az eladáshelyi marketing területén. Hatékony kampányokat készítünk terméke számára.

Kapcsolat