INFLUENCER MARKETING

Influenszereinken keresztül a potenciális vásárlók egy teljesen új rétegét érjük el nap mint nap. Az influenszer marketing lehetőséget biztosított nekünk, hogy a Z generáció népes táborának figyelmét is felhívjuk partnereink termékeire. A véleményvezérek a termékeket és a szolgáltatásokat a saját felhasználásukban mutatják be, ezzel is emberközelibbnek és a felhasználás révén megbízhatóbbnak mutatva a terméket vagy szolgáltatást.

Miért influenszerek?

A fiatalabb vásárlói réteg kevésbé néz TV-t vagy figyel oda a nyomtatott reklámokra, sokszor a bevásárlást is online végzik el. Figyelmük sokkal szerteágazóbb és internet világában élnek inkább, melynek a közösségi média az egyik fő portálja. Egy általuk követett és kedvelt, nagyobb követőtáborral rendelkező ember sokkal specifikusabban, közvetlenül szól ehhez a réteghez.

Miért mikro influenszerek?

A sztárokkal, celebekkel ellentétben a kisebb követőtáborral rendelkező “átlag emberekkel” sokkal inkább tudnak azonosulni a követők, sokkal jobban megbíznak bennük és az általuk bemutatott termékek vagy szolgáltatások is lényegesen magasabb arányban találnak új követőket. A velük készített reklámok szinte személyes üzenetekként hatnak, magasabb arányban fogják meg a követőket és ösztönzik ezzel őket a vásárlásra.

Miért POS influenszerek?

Szakértő és tapasztalt csapatunk a retail marketing számos területén ért el sikereket, folyamatosan bővülő influenszer adatbázisunkkal, ötletalapú gondolkodásunkkal pedig a partnereink lehetőségeit is bővítjük minden elképzelésüket, igényüket felülmúlva.

Ha nem hiszi, próbálja ki!